+386(0)51386681
Limbuška cesta 2, 2341 Limbuš, Slovenija
Strešne klimatske naprave za tovorna vozila Dometic CoolAir združujejo visoko zmogljivost z enostavno namestitvijo in uporabo ter ponujajo popolno rešitev za nadzor in upravljanje temperature v teh vozilih. Odlikujejo jih odlične hladilne zmogljivosti, energetska učinkovitost in tiho delovanje, obstajajo pa različice, ki ustrezajo večini vrst kabin, vključno z različico za tovorna vozila, ki na strehi nimajo dovolj prostora za namestitev strešne enote.
Na vaše povpraševanje vam bomo v najkrajšem času poslali konkurenčno ponudbo za produkt, ki bo ustrezal točno vašemu vozilu.
Iz skladišča do vašega naslova v najkrajšem možnem času. Sodelujemo le z najzanesljivejšimi logističnimi partnerji.
S pomočjo jasnih navodil, ki jih prejmete s pošiljko, lahko opremo vgradite sami ali pa za to poskrbimo mi v eni izmed naših delavnic.
Potrebujete dodatne informacije ali nasvet? Pokličite 051 386 681
Večja učinkovitost, večja moč – to je bistvo tretje generacije naših spalnih klimatskih naprav CoolAir. Na voljo sta dve različici, ki sta primerni za različne razmere in podnebne pasove. CoolAir RTX 1000 zagotavlja večjo zmogljivost hlajenja in daljši čas delovanja, obenem pa porabi manj energije kot njegov predhodnik. CoolAir RTX 2000 ustvari več kot dvakratno hladilno moč ob istem času delovanja in se predvsem uporablja v najbolj vročem temperaturnem območju. Vse to je mogoče zaradi inverterskega kompresorja, ki spreminja in prilagaja hitrost, obenem pa omogoča odlično hlajenje ter neverjetno učinkovito in tiho delovanje.
Za najpogostejše modele tovornih vozil so na voljo inštalacijski kompleti.
Učinkovita strešna klimatska naprava za uporabo med mirovanjem tovornega vozila.
Zelo učinkovito: porabi samo 8 A energije.
Zelo učinkovito: porabi samo 8 A energije.
Za hitro znižanje temperature v kabini parkiranega tovornega vozila.
Tretja generacija CoolAir proizvajalca Dometic temelji na popolnoma novi tehnologiji. Odlično zasnovan Dometic CoolAir RTX 1000 zagotavlja večjo hladilno zmogljivost in daljši čas delovanja v primerjavi s predhodnim modelom, in to brez dodatne porabe energije! Inverterski kompresor, ki spreminja in prilagaja hitrost delovanja, omogoča odlično hlajenje, obenem pa deluje tiho in učinkovito. Primerna za uporabo v evropskem temperaturnem območju.
Za najpogostejše modele tovornjakov so na voljo inštalacijski kompleti.
Učinkovita strešna klimatska naprava za uporabo med mirovanjem tovornega vozila.
Povečana zmogljivost z inverterskim kompresorjem, ki spreminja in prilagaja hitrost.
Zelo učinkovito: porabi samo 9,5 A energije.
Za hitro znižanje temperature v kabini parkiranega tovornega vozila.
Tretja generacija CoolAir proizvajalca Dometic temelji na popolnoma novi tehnologiji. Odlično zasnovan Dometic CoolAir RTX 2000 zagotavlja večjo hladilno zmogljivost in daljši čas delovanja v primerjavi s predhodnim modelom, in to brez dodatne porabe energije! Inverterski kompresor, ki spreminja in prilagaja hitrost delovanja, omogoča odlično hlajenje, obenem pa deluje tiho in učinkovito. Uporablja se predvsem v vročem temperaturnem območju.
V takem primeru na vaše tovorno vozilo lahko namestimo ločeno klimatsko napravo Dometic CoolAir SPX 1200C ali CoolAir SP950, ki se uporablja s strešnim ali notranjim uparjalnikom.
Prava rešitev za vas je Dometic CoolAir RT780 s hladilno močjo 780 W, ki zagotovi odlično hlajenje in zmanjšuje vlago v kabini vozila.
Za več informacij nas lahko pokličete na 051 386 681 ali nam pišete na info@velmod.si
Kompresorske klimatske naprave za tovorna vozila CoolAir RTX zmanjšujejo obratovalne stroške, saj omogočajo zelo dolg čas delovanja. V našem izračunu smo prikazali, koliko denarja je mogoče prihraniti, če motor med počitki ne deluje, zato da bi kabino ohranil hladno (pri tem cena obrabe motorja ni upoštevana).
Upravljavci voznih parkov cenijo tudi prednosti, ki jih uporaba klimatske naprave prinaša za varnost v cestnem prometu. Počitki v mirni in prijetno hladni kabini omogočajo voznikom, da nadaljujejo pot zbrani in se s tem izognejo morebitnim nesrečam. Ne nazadnje tovornjak z učinkovito spalno klimatsko napravo predstavlja boljše delovno okolje in pomaga najti usposobljene zaposlene, ki ostanejo zvesti podjetju.
Klimatske naprave Dometic CoolAir delujejo dlje, tišje in varčnejše. RTX lahko zagotovi popolno funkcionalnost v vročih vremenskih pogojih. CoolAir RTX se je v številnih težkih preizkusih odrezal odlično. Pospešeno testiranje življenjske dobe je bilo opravljeno tako na napravi, ki simulira tresenje, kot tudi v klimatski komori.
Oba sistema CoolAir RTX voznikom omogočata izbiro med štirimi načini delovanja, s čimer jim olajšata prilagajanje hladilne zmogljivosti glede na podnebne razmere in zahteve, vezane na osebno udobje.
Ventilator in kompresor sta krmiljena samodejno.
Hitrost kompresorja je omejena na največ 2400 vrt/min (namesto na 3600 vrt/min). To prihrani energijo in podaljša čas delovanja.
Kompresor in ventilator delujeta s polno močjo – največ 20 minut ali dokler ne dosežeta nastavljene temperature. Nato sistem preklopi nazaj v samodejni način.
Hitrost pihanja lahko nastavite na pet različnih stopenj.
Konec maja 2017 je vodilno vzhodnoevropsko prevozniško podjetje testiralo spalne klimatske naprave za tovornjake štirih glavnih blagovnih znamk, da bi podprlo odločitev o prihodnji naložbi. Med dvodnevnim testom so bili vsi kandidati, vključno s CoolAir RTX 1000, približno dvanajst ur izpostavljeni visokim temperaturam. Naš CoolAir RTX 1000 je bil zmagovalec testov v vseh kategorijah. Odrezal se je celo bolje, kot je omenjeno v naših katalogih.
Klimatske naprave za tovorna vozila Dometic CoolAir RTX ohranjajo prijetno in hladno kabino, tudi v vročem podnebju. CoolAir RTX izpolni svoje obljube tudi pri zunanjih temperaturah do 52 °C. Ko primerjate Dometic Coolair RTX z izdelki konkurence, upoštevajte, da se prikazana hladilna moč velikokrat razlikuje od dejanske hladilne moči.
Znana slika na parkiriščih: vozniki tovornjakov puščajo motor v prostem teku ure in ure, da si hladijo kabino ali polnijo baterije med počitkom. To je slabo za okolje in obenem tudi velikokrat v nasprotju z zakonom. S tem se zapravijo tone goriva in obrabi motor, kar predstavlja velik strošek za lastnike voznih parkov. Mobilni klimatski sistemi Dometic CoolAir, ki delujejo povsem neodvisno od motorja, tudi takrat ko vozilo miruje, zmanjšujejo obratovalne stroške. Prav tako izboljšujejo tudi varnost pri delu, saj visoka temperatura in visoka stopnja vlažnosti motita voznikov spanec, kar vpliva na voznikovo koncentracijo in sposobnost vožnje. Dometic CoolAir ohladi kabino in zmanjša vlažnost zraka, kar omogoča, da se voznik optimalno spočije tudi v najbolj vročih mesecih.
(V ponudbi CoolAir imamo samostojne strešne enote in tudi ločene sisteme, ki so primerni za bolj zahtevne pogoje namestitve).
Temperatura zraka, ki jo čuti človeško telo, se lahko razlikuje od dejanske, izmerjene temperature zraka. Naš toplotni občutek sega od toplega ali vročega, nato udobnega vse do hladnega. Vsi želimo uživati v prijetnem okolju, vlaga pa ima pri tem odločilno vlogo. Ko je vlaga nizka, lažje prenašamo vroč zrak, čeprav se potimo. Suha toplota povzroči, da znoj hitro izhlapi s kože in ustvari hladilni učinek. To pa se ne bo zgodilo v toplem vlažnem podnebju, saj se z visoko vlažnostjo zmanjša transpiracija in posledično tudi hladilni učinek, kar pomeni, da bomo toploto še bolj občutili. Občutek, ki ga imamo v takem okolju, je, da je zrak vlažen in lepljiv, kar lahko povzroči težave s krvnim obtokom kot tudi nespečnost. Glede na zgornje informacije je hitro jasno, katere značilnosti mora imeti odlična klimatska naprava. Samo hlajenje ni dovolj, treba je tudi zmanjšati vlago, da zagotovimo prijetno klimo.
Sproščeni vozniki so varnejši vozniki, zanje pa je manj verjetno, da bodo udeleženi v nesrečah. Tudi zato so zakoni o počitkih za voznike tovornjakov tako strogi. Kakšne pogoje pa morajo imeti vozniki, da lahko počivajo v popolnem udobju in se v resnici tudi spočijejo? Kot kaže spodnja ilustracija, temperaturno območje, ki se nam zdi udobno, v resnici ni tako široko. Temperature do 26 °C so prijetne le takrat, kadar je vlaga nizka. Ko je zrak vlažen, termometer ne sme preseči 20 °C. Udobneje se počutimo takrat, ko je sobna temperatura med 18 in 22 °C ter vlažnost med 40 in 70 %. Za ustvarjanje teh pogojev v kabini tovornjaka je treba zrak hkrati ohladiti in razvlažiti. To zahteva klimatsko napravo s kompresorjem. Sistemi AC, ki temeljijo na neposrednem ali posrednem hlajenju z izhlapevanjem, so manj učinkoviti.
Najučinkovitejše so kompresorske klimatske naprave, ki za razliko od sistemov s kondenzatorskim sistemom tudi zmanjšujejo vlažnost zraka.
Motorji tovornjakov s spalnimi klimatskmi napravami zahtevajo manj vzdrževanja. To pa preprosto zaradi tega, ker je manjša verjetnost, da jih bodo vozniki uporabljali v prostem teku zato, da bi v času počitka koristili klimatsko napravo. Daljši servisni intervali zmanjšujejo stroške vzdrževanja upravljavcev voznega parka. Če govorimo o stroških vzdrževanja, samostojne klimatske naprave CoolAir tako rekoč ne zahtevajo vzdrževanja. Vse komponente so integrirane v kompaktno ohišje. Vezje AC je zaprto in hermetično tesno, zato vam ga ni treba polniti s hladilnim sredstvom.
Klimatske naprave Dometic CoolAir RTX imajo inverterski kompresor s spremenljivo hitrostjo, ki omogoča odlično hlajenje, neverjetno tiho delovanje in vrhunsko energetsko učinkovitost. Poleg tega je naša najnovejša generacija klimatskih naprav opremljena s pametno tehnologijo vbrizgavanja hladilnega sredstva, ki omogoča varčnejšo uporabo tega. Medtem ko drugi proizvajalci uporabljajo precej »statičen« sistem kapilarnih cevi, so se izumitelji klimatske naprave CoolAir RTX odločili za prilagodljiv, s termostatom krmiljen ekspanzijski ventil. Ta namreč zagotavlja, da uparjalnik vedno dobi pravo količino hladilnega sredstva, torej nič več in nič manj, kot je potrebno za doseganje želene temperature v voznikovi kabini. Podobno kot samodejni menjalnik avtomobila se sistem vbrizgavanja hladilnega sredstva CoolAir RTX samodejno prilagaja zahtevam po zmogljivosti. Nasprotno pa kapilarni sistemi vedno vbrizgajo enako količino hladilnega sredstva. Če uporabimo podobno prispodobo, lahko rečemo, da so kot motor, ki ves čas poganja poln plin.
Evropski sporazum o mednarodnem cestnem prevozu nevarnega blaga (na kratko ADR) vsebuje posebne določbe glede varnosti tovora, označevanja nevarnega blaga in opreme vozil, ki so udeleženi v cestnem prometu. Obe klimatski napravi CoolAir RTX in naš ločen sistem CoolAir SP 950 so skladni z določili ADR. To pomeni, da jih je mogoče namestiti in upravljati brez dodatnega vgrajevanja kot tudi brez posebnega vpisa v dokumente vozila.