+386(0)51386681
Limbuška cesta 2, 2341 Limbuš, Slovenija
KammBar Pro® predstavlja najnovejši dizajn strešnih nosilcev, ki so primerni za vsa lahka komercialna vozila na evropskem trgu.
Aerodinamičen, eleganten in odporen proti koroziji je KammBar Pro vodilni strešni nosilec po izbiri poklicnih uporabnikov kombijev. Izdelan iz anodiziranega aluminija, KammBar Pro nudi izredno zmogljivost, njegov sodoben dizajn pa ne zagotavlja le dovršene estetike ampak tudi omejevanje hrupa vetra. Z dvema paroma omejevalcev/pritrdilnikov tovora, ki so na voljo kot standardna oprema, je KammBar Pro ultimativni sistem strešnih nosilcev, ki dvigne vsak kombi na višjo raven.
Na vaše povpraševanje vam bomo v najkrajšem času poslali konkurenčno ponudbo za produkt, ki bo ustrezal točno vašemu vozilu.
Iz skladišča do vašega naslova v najkrajšem možnem času. Sodelujemo le z najzanesljivejšimi logističnimi partnerji.
S pomočjo jasnih navodil, ki jih prejmete s pošiljko, lahko opremo vgradite sami ali pa za to poskrbimo mi v eni izmed naših delavnic.
Potrebujete dodatne informacije ali nasvet? Pokličite 041 654 262
Pri načrtovanju so bili uporabljeni najnaprednejša tehnologija, oblikovanje in postopki izdelave, vse to pa na podlagi del, ki jih je zasnoval profesor Wunibald Kamm. Rhino je tako proizvedel ene od najbolj aerodinamičnih strešnih nosilcev.
Napredna aerodinamičnost strešnih nosilcev pa se ne ustavi pri njihovem dizajnu, saj je Rhino razvil tudi novo obliko aerodinamičnih pritrjevalcev, ki so združljivi skupaj s sistemom KammBar®. Dva para pritrjevalcev sta vključena v vse sisteme KammBar Pro®.
Nosilci KammBar Pro® zagotavljajo enkratno kombinacijo moči in priročnosti. Narejeni so iz anodiziranega aluminija, pri čemer protikorozivni premaz pripomore k temu, da nosilci ne rjavijo.
KammBar Pro ni zasnovan samo za trdnost, zmanjšanje porabe goriva in aerodinamičnost, ampak vam bo prihranil čas pri vgradnji na vozilo z že vnaprej sestavljenimi nogami in zaklepnimi pokrovi nog.
Par za omejevanje/pritrditev tovora
Nosilec signalne luči
NOV sistem zadnjega valja